Eirik Oland Nedrelid om svineprodusentenes muligheter i møte med matvaremarkedet

Eirik Oland Nedrelid er Senior Advisor i Agenda Rådgivning. Han er tidligere direktør for kommunikasjon og samfunnskontakt i Norsk Landbrukssamvirke.

Test
Publisert: 02.07.2019 Oppdatert: 02.07.2019

Eirik Oland Nedrelid er Senior Advisor i Agenda Rådgivning. Han er tidligere direktør for kommunikasjon og samfunnskontakt i Norsk Landbrukssamvirke. Han har også erfaring som kommunikasjonsrådgiver i Gambit H&K, kommunikasjonssjef i internasjonal avdeling i Statoil og politisk rådgiver i SVs stortingsgruppe. Eirik har studert PR- og kommunikasjonsledelse og Grønn vekst på BI, og har en bachelorgrad i statsvitenskap fra UiO.

Forbrukeren heier på norsk landbruk og har tillit til bonden. Samtidig øker forventningene til dyrevelferd, klima og sunnhet. Næringa har mye å være stolt av, men må bygge kunnskap og selv vise frem de gode sidene ved norsk svineproduksjon. Om vi lykkes kan grisen oppleve både økt etterspørsel og status i de tusen hjem – til glede for bonde, gris og forbruker.


Har du husket å melde deg på? Se her for påmeldingsskjema.

Se foreløpig program for Gris i’19 her.